marți, 27 decembrie 2011

Nefiresc.

                              stii?e nefiresc.
                                totul.
                              felul in care bate vantul,
                     in care ploua,
                                cum imi vorbesc unii,
               cum le vorbesc eu lor,
      cum se uita lumea la mine.
                        sau poate doar felul in care eu o privesc.
                 e nefiresc sa stiu ca el e acolo,
                               desi nu vreau sa fie.
                         e nefiresc sa stiu ca eu voi fi aici,
        mult timp de acum incolo,
                       desi nu vreau sa fiu.
                                      as vrea sa pot pleca si sa il las in urma.
           sau sa poata pleca el si sa ma lase in urma.
             ah,cat de mult doare sa stiu ca il iubesc si nu pot sa fac nimic.
  si cat de mult doare sa stiu ca ma iubeste,ca vrea sa faca ceva,iar eu nu il las.
                             sunt ticaloasa.nenorocita.criminala.
                                               am ajuns sa omor suflete.pana si pe al meu.
                si mi`e rusine de mine.
                                          mi`e rusine.
                           si ma doare.
                                                      totul doare.
pana si zambetul celorlati ma doare,mai ales cand realizez ca eu nu mai pot zambi ca ei.
          desi,poate ei zambesc asa de suprafata.
                             e  nefiresc,pentru ca eu nu sunt asa.
         eu rad,glumesc,ii iubesc pe ceilalti,iubesc viata si eu nu omor suflete.
                  niciodata.
[nu stiu ce ai facut din mine!]
                e nefiresc sa stii ca doi oameni se iubesc si ca nu pot fi impreuna...
[nu intreba de ce!]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu