joi, 12 ianuarie 2012

Statusuri . :x

...iar lacrimile se sterg cu aceeasi durere pe care o porti"

,,si stiu ca viata e un timp,iar timpul e un accident,,"



Sunt doua lumi diferite si n-ai cum sa le atingi..."

...si uneori parca se schimba si prezentul in trecut...



.. si restul e tacere...\

...dar nu e timp sa regreti...o viata ai!

Si daca am sa plec acum...Ce daca?..Si daca n-am sa mai revin nicicand...Ce-ti pasa?

Am inteles acum,ca fericirea nu depinde de "ce esti" si "ce ai",ci doar de "ce" si "cum gandesti"!



...atunci cand ai ramas fara puteri..schiteaza un zambet scurt.. asa de gura lumii

...si uita de tot!\

Timpul este prea lent pentru cei care asteapta,prea iute pentru cei care se tem,prea lung pentru cei care se plang,prea scurt pentru cei care sarbatoresc si totusi se spune ca timpul este o eternitate..



..imposibilul nu e decat o extrema,iar esecul face parte din reusita...



..Si apoi nu exista om fara tragedie,nu exista decat ceea ce credem despre asta.Totul e costumatie.Totul pare facut asa cum vedem pe strada,indiferent,trecand prin pasajul aparentei.Totul miroase a regula si isi pastreaza secretul!



Amintirea este Raiul din care nimeni nu te poate scoate!

.si uneori lasi in urma mii de cioburi sparte...



..e usor sa dai sfaturi celui din oglinga...imagini false te inconjoara..

Imi pare rau ca nu ai si tot ce faci tre sa dai , la noi stii sanse nu ai

you're perfect, yes it's true.. but without ME.. you're only You .. :(

Nu-mi pare niciodata rau cand imi vad fosta prietena cu altcineva, mama mi-a spus mereu sa dau jucariile vechi cui nu le poate cumpara !:)



Girl.. you and I are magnetic. and you can feel it.. so why put off the inevitable :)

Intinde mana si'am sa'ti pun in palma - sufletul meu - o furtuna calma;inchis intr'o raza de soare, caci vreau sa vezi prin ochii mei, a vietii culoare... si pentru toate lucrurile care inca nu le'am spus.. doar un moment sa privesti prin ochii mei ar fi de'ajuns!



sa stii sa alegi ... cea mai buna cale..cand toti se indoiesc de puterile tale.sa ajungi sa pasesti langa imparati si regi..dar in acelasi timp sa nu uiti cine esti.. :)



Doar fraierii isi pierd noptile...... Eu le câstig pe toate!



Ai girja de femeia ta ca sigur e un frate de-al nostru acum cu ea'



Nu incercati sa vedeti atzele cu care sunteti manevrati, caci papusarii sunt prea buni si prea ciudati..



Daca iti aduci aminte petrecerea de aseara...inseamna ca nu a fost una reusita...



Iubim fetitzele cu decolteul din dantela care se urca bete-n pat si fac atmosfer

Cand ma ranesc oamenii rai, gasesc alinarea in ochii tai.. un prieten de multe ori mai bun ca asa zisii prieteni :)\

The most beautiful clothes that can dress a woman are the arms of the man she loves.



? Care mai vrea sa imi zica ceva, ma gaseste la hotel cu fata mea. cu ea fac tot, e beton iar pentru restul.. nr de telefon



Nimic nu alieneaza mai mult spiritul decat puterea.



Ai cunoscut vreo femeie care sa te inspire sa iubesti pâna când fiecare particica din tine e plina de ea?

O inhalezi, o gusti, îti vezi copilul în ochii ei si stii ca inima ta si-a gasit în cele din urma o casa. :)



Acordeaza-ti spiritul. Dar nu dupa diapazonul oricui.



Mai mult ca sigur stii ca acolo e ALTA dar asta e meseria mea, asta mi-e soarta\\



ii prefer pe 2 ai mei in loc de altii 1000! fratii sunt tot frati cand tovarasii sunt PA!\

Cand ma ranesc oameni rai, gasesc alinarea in ochii tai..

You have one hand, I have the other... we put them toghether >:D< and we have eachother! >:D<

Ma faceti sa rad, cand vad atata prostie... ce vedeti voi in vis ...... imi sta la picioare mie ;)

.. iubirea trece prin magazinele de firma ;)

..imi pierd noptile si adorm mereu doar la rasarit

:))

Las o poza la vedere, ca din cand in cand...
Uit sa imi iau "La revedere"... ;)

It`s up to you to break these chains
Come take my loneliness away
Don`t let me down, release the pain
Tonight you will be my cocaine...

Lucrurile ce ma intereseaza cu adevarat, sunt putine... Restul... Capricii...

Genul asta de probleme blonde tie iti plac... ;)

.. generatia pe tocuri bea, fumeaza... Se distreaza :X
You have to kiss a lot of toads before you find a handsome prince./?

Si nu,nu mi-e dor:)
pitzi/mergem inainte k inainte era mai bn:)

Intotdeauna ea vede tristetea din ochii mei , in timp ce ceilalti se laas pacaliti de zambetul meu :) :X


Daca taci atunci când ar trebui sa vorbesti, sa stii ca esti fricos

Cel ce n-a stiut niciodata sa se limiteze n-a stiut niciodata sa admire...
\Nimeni nu vorbeste de mine in prezenta mea , cum vorbeste in absenta mea .

Atunci c?nd esti un produs pe cale de disparitie, prezinti interes, toata lumea se asaza la coada.Daca esti marfa de raft, te pipaie toti, dar nu te vrea niciunul .

Back where I belong, yeah I never felt so strong ! :)

Baby I�fm telling you'll never be able to forget my eyes and it's ok . :)

Inima este ca marea, pastreaza in adancul ei tot ce a primit.

My Mama always said,'life was like a box of chocolates ; you never know what you're gonna get .

Dac? vorba e s? ?naint?m ?n via??, trebuie s? ?n?elegem faptul c? ceea ce e "buni?or" e foarte diferit de ceea ce este "cel mai bun".

Un iad inteligent, e mult mai bun decat un paradis prost . :">
I don't remember how we happened to meet each other.I don't remember who got along with whom first.All I can remember is all of us together...always.

We might find our place in this world someday, but at least for now..I gotta go my own way.

] era doar vorba ca intr.o zi o sa ma schimb si o sa ma maturizez !
Fiecare femeie trebuie sa aiba patru animale in casa : o nurca in garderoba, un Jaguar in garaj, un tigru in pat si un bou care sa le plateasca pe toate acestea .. :-?



no words,no signs,noooo nothin' .\\

Astept noul val de domnisoare dornice de afirmare :))

Behind glamorous face, brighty lights, wonderful make-up...

Miss you doll..\

On Broadway,New York City. at Nygard Fashion Store.\

5.000.000 people watch this in USA . Thanks Paul Miller for picture and for slide!
Chiar si daca-i frig,soarele tot rasare..

Hai noroc! Fiecare dupa gabarit :))

Cand va fi prea tarziu,Tu ai sa spui "uite coae ea chiar tsinea la mine! ;;)
?


Succesul inseamna sa stiu cand sa ma opresc

“Pâna ?i la teatru actorii au o zi în care nu joaca – luni e ziua când sunt oameni obi?nui?i, nu joaca pe nimeni, nu îmbraca niciun costum, nu pleaca în nicio epoca.”

I can tell by the way you're looking at me I turn you on
I say you want,I say you need...
If you got what it takes,we don't have to wait,let's get it on
Ring my bell,ring my bells...
Ring my bell,rďng my bells...


Întâlnesti mii de oameni si niciunul dintre ei

nu îti ajunge la suflet.

Si într-o buna zi întâlnesti o persoana
si viata ta este schimbata


Kt timp pe lumea asta yo o sa mai traiesc...
Sora k tine nik k mai gasesc...
Stii k pe tine te iubesc...
Si foarte mult yo te-ndragesc...

La rau si la bine...
Impreuna cu tine...
Impreuna noi plangem...Impreuna noi radem...Noi ne dam sfaturi si neascultam...
Fara tine viatza mea sens nu ar mai avea...Si knd cu tine nu mai pot vorbi...simt k nu mai pot trai...

Si aku sa bem in cinstea noastra...
Si sa tipa s-auda toti...
K papusici k noi...
Nu se gasesc chiar peste tot...;)

Paharele sus...
Shampania sa curga...
Respekt pentru noi...
K i-am facut pe fraieri sa planga...
asta ash vrea sa apara:X msk
x Sh o parte din tine incet se rupe cand vezi ca-n ochi ei se duc prea multe lupte!

Sunshine,I call you my baby boy :X
Un milion de multumiri...si cel mai dulce sarut!

Esti iubirea nemuritoare din sufletul meu
Ai fost,esti si vei ramane asa mereu

Fata ta blanda si zambetul tau lin e incredintarea mea ca tu vei fi mereu langa mine


Nu iubesti o femeie pentru ca este frumoasa, ci este frumoasa pentru ca o iubesti tu!

Mersul tau e…unii nu te`nteleg
Se uita la tine knd te dai jos din Tuareg

Ce s'ar fi intamplat daca nu te intalneam?
`Personalitatea ta te`a scapat de greu
Pentru ca ce`I frumos ii place si lu` Dumnezeu;

Unii ar da oricat k sastea cu tine`o seara
Iti vad trupul prin hailele scurte de vara

De ce ea ? Pentru ca alaturi de EA nu vei fii doar mandru ci si fericit !
  1.Niciodata nu e prea tarziu ! toate trebuie sa le incerci, incearca-le pe viu/Cand toti prefacutii se prefac ca stiu,ridica doar degetu mijlociu!

2.niciodata nu te certa niciodata cu un prost! Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!

3.Stii draga?Noi ne intelegem asa de bine pentru ca iubim acelasi lucru..........................pe mine!!!

4.Se stie ca lenea este un lucru indubitabil,dar existenta prostiei este un adevar infinit...)Daca nu crezi,edifica-te singur

5.Daca nu raspund la mesaje inseamna ca sunt la tine in casa:))

6.As vrea ca tu sa fii marea,iar eu cerul,ca intotdeauna,sa te pot privii,as vrea sa fiu oceanul iar tu luna ca in ochii tai in fiecare zii sa ma pot oglindii:X

7.Daca tu ai fii un vis,as dormii 24 din 24 de ore ca sa stiu ca vei fii a mea/al meu

8.Daca ai fii o floare,as vrea sa-ti fiu petale,sa cad doar ew de-ar fii sa cada ploi torentiale,daca ai fii un smeu as vrea sa fiu ew vantul,sa am grija sa n-atingi niciodata pamantu...sursa:Chriss Justus - Cer, soare, chitara, vant si petale

9.O fata inseamna calitate,dar 100 de femei inseamna deja cantitate:))

10.De la distanta pare mica rau,dar de aproape e chiar imens sufletul sau sursa:Nane-ca o stea

Si din citate:

1.Cine zambeste atunci cand lucrurile merg prost s-a gandit deja pe cine sa dea vina.

2.De ce sa bei si sa conduci, cand poti sa fumezi si si zbori?

3.Prostul rade de trei ori: o data cand rad ceilalti, o data cand intelege gluma si inca o data, cand isi da 4.seama ca rasese fara sa inteleaga.

5.A gresi este omeneste…totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste.

6.Nu este important sa castigi… este important sa-l faci pe celalalt sa piarda.

7.Imprimutati bani de la un pesimist-el nu ii asteapta inapoi:))

8.Oamenii doresc acelasi lucru de la lenjeria de corp ca si de la femei :um pic de sprijin si umpic de realitate

9.Cautand dupa ce-i mai dulce poti da de cei mai acru

10.Viseaza ca si cand ai trai pentru totdeauna, traieste ca si cand ai muri azi

11.A firend to all is a friend to none-prietenul tuturor este prietenul nimanui

12.invata sa doresti sa castigi de la viata,sa stii sa pierzi,sa stii cand sa te opresti,doar cand esti in fata,incearca sa profiti cat mai mult de viata k ai una in plm si nu o poti descrie,nu sunt desene pe pereti,e doar culoare si magie

13.Poezia este o trecere de pietoni intre viata si moarte

14.Cu fiecare cuvant rostit se scurge o picatura de viata,iar cu fiecare sarut mai trece cel mai dulce minut,Sfatul meu:Saruta tot mai mult:X

15.Nu poti descoperii noi oceane daca iti este frica sa te indepartezi de tarm:D

1. Tu inger bland...

Un chip stralucitor

O stea din cer aleasa

Tu prea-frumoasa fata

Tu prea divina hoata

Tu ai venit incetisor

Si inima mi-ai luat

Tu l-ai chemat pe cupidon

Iubirea mi-ai vanat

O zi la tine-n cer

O viata-n lumea mea

Un inger prea maiestru

Intr-o lume atat de rea

Tu ai venit la mine

Si mi-ai adus sperante

Eu m-am indragostit de tine

Fara a te strange-n brate

Ai stralucit in umbra mea

Esti unica pe cer

Da-mi un minut sa te sarut

Sa-ti aflu din mister

De ce nu vii

Sa-mi luminezi a mea umila viata ?

De ce nu vrei sa stai aici

Sa fii a mea mireasa ?

Sa te sarut parional,

sa vezi ca te iubesc

Sa intelegi dorinta mea

Eu dupa tine ma topesc

Vino lin si-ncetisor

Tu prea misterioasa

Apropiete-n cetisor

De-a mea micutza casa

2.Vreau sa stiu...

Si vreau sa stiu unde esti

Si vreau sa stiu ca zambesti

Ia o poza cu noi si poate,

De iubirea noastra,o sa-ti amintesti

Au trecut atatea zile,decand nu esti prin preajma,Nu mai esti langa mine

N-ai mai raspuns la telefon,nu mai pot sa dorm,nu stiu cum sa dau de tine

Si te-am cautat peste tot,

De ce nu intelegi

Tu esti singurul antidot

Te vreau aproape-n noapte

Sa te sarut, sa mergem impreuna mai departe

Sa-ti spun in soapte,cat te iubesc

cat te doresc,ca nu pot fara tineee...

Sati spun cat de frumoasa esti,ce frumos zambesti

Ca esti ca mierea de albine

Si vreau stiuuuu c-acum zambesti

Si vreau sa stiu ca iti amintesti

Ca pe-o poza cu noi,pe spate

Scrii cat de mult tu inca ma iubesti...

3.Fata visurilor

Si am dorit sa fie ea

Sa faca povestea noastra

S-o scrie divin,dulce din cer

Cu picaturi de ploaie albastra

Oceanul din ochii ei,privirea ei maiastra,

Ma atrage de ea ca o stea,atat luminoasa

Si totusi nu este la fel cand pe ocean este furtuna

Cand privirea ei e furioasa ea,de fulgera si tuna

Cand lumina ei se stinge si isi schimba din culoare

Nu ma mai iubeste,este asa de schimbatoare

Ii aduc o floare,cu petale albastre

Dar ea o rupe in doua bucati,zicand:"asteas destinele noastre"

Si pan la urma am inteles ideea propozitiei

Exista cineva mult mai bun in viata ei" ...

90% din citate si statusuri au fost creeate de mine si poeziile...nu stiu sigur daca va v-or placea...Multumesc!!!

A simți, a iubi, a suferi, a se devota, va fi întotdeauna textul femeilor.



Daca ai impresia ca educatia e scumpa , atunci incearca sa vezi cum e ignoranta :* .

Aminteste`ti ca nimic nu ramane la fel :*



Ma vei iubi in orice zi.



Sa`mi impart asa usor .. inima pe jumatate !

Vom vedea la bine , la greu / Cine esti tu , cine sunt eu .



Voi pasi usor peste ura lor .

Prietenia este ca relatia dintre mana si ochi. Cand mana se raneste, ochii plang. Si cand ochii plang, mana le sterge lacrimile.



Fereste-te de prietenia dusmanului :*

Cuvintele de bine pot fi scurte si usor de rostit , dar ecourile lor sunt infinite .



Intr`o mie de nopti , am o mie de vise , o mie de povesti , toate pt tine scrise :*

Remember my name, remember my face. Cause there ain't no other honey that can take my place. :*



Nu incerca sa le explici , ei nu vor sti niciodata ce simti .

Cine te asteapta acasa ?
Te accepta cum esti tu ?
Cine te-a iertat de toate ?
Cine pentru tine poate ... sa-si piarda sufletul ?



I got gloss on my lips , a man on my hips , got me tighter than my jeans .
I'm sitting alone, drinking alcohol
Writing a song about you
I know it's so sad, maybe even mad
But I know what you do behind my back

x2 You say that you in love, in love with me
But know that you're lying to me

Ref x2
My dream girl is gone now and the story goes on
So, what can I do with my life without you?

You're nothing but a whore always ready to go
You sold your soul for a little dough
And I can not understand how we could be friends
Let go of my hand, this is where it ends

2x: So you say that you in love, in love with me
But know that I lie to me

2x: My dream girl is gone now and the story goes on
So, what can I do with my life wďthout you?

Si visul meu nu are limite
Zboara peste tot, gandeste limpede
Ma indruma dupa cum imi pun in minte, toate gandurile
Sa fac totul ca la carte, sa rup randurile
Ca poate azi nu, dar maine sigur nu-i la fel
Trage de mine caracterul meu de fier
Ca ba e ploaie, vant niciun curcubeu
Da cica toate astea sunt doar in capul meu
Si imi zice: du-te nu mai sta
Tu chiar nu vezi cat ai intarziat deja
Aruncati toate visele intr-o geanta si pleaca
Grabeste-te ca trenul asta nu asteapta
Dar eu stiu deja ca vreau cu totul altceva
Inchide ochii iti poti imagina
Ca lumea e a ta, si in plus
Poti sa sari sus sus sus

Refren:
Ai mei, ai mei, ai mei, ai mei, n-au avut habar
Cat de sus, cat de sus, cat de sus, cat de sus pot eu sa sar
Acum ca nu, nu, nu numai am nimic de ascuns
Pot sa ma duc tot mai sus
Mai sus, tot mai, tot mai sus, tot mai
Mai sus, tot mai, tot mai sus sus...

Si poate iti dau totul peste cap
Ca poate fac doar lucruri care imi plac
Poate nu ma imbrac la costum,
Poate nu spun minciuni
Sunt liber sa fiu stapan pe ce fac si ce spun
Stii, nimic nu mai e la fel
Copilaria s-a maturizat sever
S-a lovit pana acum de fel de fel
De oameni de pareri, n tipuri de caracter
Si vad cum unii stau degeaba, frate sunt multi
Dar vad si altii care lupta incercand sa mute munti
Oameni care au ceva de spus
Oameni care vor sa ajunga tot mai sus

Refren:
Ai mei, ai mei, ai mei, ai mei, n-au avut habar
Cat de sus, cat de sus, cat de sus, cat de sus pot eu sa sar
Acum ca nu, nu, nu numai am nimic de ascuns
Pot sa ma duc tot mai sus
Mai sus sus,mai sus sus,mai sus tot mai sus sus
Mai sus sus.mai sus sus,mau sus tot maď sussssss




2.Vreau sa stiu...

Si vreau sa stiu unde esti
Si vreau sa stiu ca zambesti
Ia o poza cu noi si poate,
De iubirea noastra,o sa-ti amintesti

Au trecut atatea zile,decand nu esti prin preajma,Nu mai esti langa mine
N-ai mai raspuns la telefon,nu mai pot sa dorm,nu stiu cum sa dau de tine
Si te-am cautat peste tot,
De ce nu intelegi
Tu esti singurul antidot

Te vreau aproape-n noapte
Sa te sarut, sa mergem impreuna mai departe

Sa-ti spun in soapte,cat te iubesc
cat te doresc,ca nu pot fara tineee...
Sati spun cat de frumoasa esti,ce frumos zambesti
Ca esti ca mierea de albine

Si vreau stiuuuu c-acum zambesti
Si vreau sa stiu ca iti amintesti
Ca pe-o poza cu noi,pe spate
Scrii cat de mult tu inca ma iubesti...

3.Fata visurilor

Si am dorit sa fie ea
Sa faca povestea noastra
S-o scrie divin,dulce din cer
Cu picaturi de ploaie albastra
Oceanul din ochii ei,privirea ei maiastra,
Ma atrage de ea ca o stea,atat luminoasa

Si totusi nu este la fel cand pe ocean este furtuna
Cand privirea ei e furioasa ea,de fulgera si tuna
Cand lumina ei se stinge si isi schimba din culoare
Nu ma mai iubeste,este asa de schimbatoare

Ii aduc o floare,cu petale albastre
Dar ea o rupe in doua bucati,zicand:"asteas destinele noastre"
Si pan la urma am inteles ideea propozitiei
Exista cineva mult mai bun in viata ei" ...

90% din citate si statusuri au fost creeate de mine si poeziile...nu stiu sigur daca va v-or placea...Multumesc!!!

Cu cat cauti sa placi la toata lumea, cu atat esti in primejdie sa nu fii respectat de nimeni!
The most precious possession that ever comes to a man in this world is a woman's heart.
Chiar şi cel mai mic neadevăr îl strică pe om, la fel cum o picătură de otravă poate strica un lac întreg...
Răspunsul la ură este dragostea!
Acolo unde singura alegere este între laşitate şi violenţă, eu aş sugera violenţa!
Pot să-mi închipui un bărbat înarmat până în dinţi, care, în sufletul său, este totuşi un laş. Adevărata non-violenţă este imposibilă dacă omul nu este lipsit de orice teamă

aveți grijă pe unde călcați, că aici e teren minat. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu